Bilgisayardan Instagrama Fotoğraf Yükleme - Nasıl Yapılır ?

Bilgisayardan Instagrama Fotoğraf Yükleme



Bilgisayardan Instagram'a Fotoğraf Yükleme ile ilgili çok fazla soru var. Bir çok kişi acaba bilgisayardan Instagram'a nasıl fotoğraf yüklerim diyerek düşünürken, bir çok kişide Instagram'a bilgisayardan fotoğraf yüklemek için çeşitli programlar yüklüyorlar. Ancak sizi bu kadar uğraştıran bu işlemin çok basit bir yolu var. 
Bilgisayarınızdan diğer sosyal medyalarda nasıl paylaşım yapıyorsanız. Aynısını Instagram içinde yapabileceksiniz. Şimdi size bu işlemlerin nasıl olduğunu anlatan kısa ve öz bir yazı paylaşacağım. Umarım herkese katkısı olacaktır. :)

Bilgisayardan Instagrama Fotoğraf Yükleme - Nasıl Yapılır ?


Bilgisayardan Instagram'a Fotoğraf Yükleme - ADIM 1

Öncelikle Instagram hesabınızı açmak için www.instagram.com adresine girip Instagram hesabınıza giriş yapın. 

Bilgisayardan Instagram'a Fotoğraf Yükleme - ADIM 2

Giriş yaptıktan sonra klavyenizden F12 tuşuna ya da Instagram logosunun üzerine gelip fare ile sağ tıklayınız ve aşağıda belirtilen incele ya da ögeyi denetle gibi seçeneklerden birisini seçiniz. Bu seçenek tarayıcıya göre değişkenlik kazanabilir. Bu yüzden klavye kısa yolu olan CTRL + SHIFT + I tuşlarına basarsanız yine işlevi görecektir.


Bilgisayardan Instagram'a Fotoğraf Yükleme - ADIM 3

Adım 2 işlemini gerçekleştirdikten sonra aşağıdaki ekran ile karşılaşacaksınız.




Bu alan web geliştiricilerin sürekli kullandığı bir bölümdür. Buradaki kodlara aldırmayın. Önemli olan işlevin gerçekleşmesidir. Meraklı arkadaşlar eğer buralara dokunup sitede bozulmaya neden olursa sayfayı direkt yenilemeleri yeterli olacaktır. Çünkü korkmayın Instagram'ı buradan çökertemezsiniz. :)

Bilgisayardan Instagram'a Fotoğraf Yükleme - ADIM 4

Adım 3 te yer alan bölüme tıkladıktan sonra aşağıdaki gibi bir alan gelecek. Bu alanda sayfanız normalmiş gibi görünebilir ama bu işin asıl sihri şimdi ortaya çıkacak.


Bu ekranı görüyorsanız işlemin tüm adımları bitmiş demektir. Son vuruşu yapmak için Adım 5'e geçiyoruz.

Bilgisayardan Instagram'a Fotoğraf Yükleme - ADIM 5

Şimdi bu sayfa geldikten sonra isterseniz sayfayı klavyeden F5 tuşuna basarak ya da CTRL + F5 tuşuna basarak yenileyin ve işte telefonunuzdaki o güzelim Instagram artık bilgisayarınızda. 


Buradan artık telefonunuzda nasıl paylaşım yapıyorsanız o şekilde paylaşım yapabilirsiniz. Bu sayede bir çok iş yükünüzü ve bilgisayarınızda olan bir fotoğrafı önce telefona at sonra telefondan bul paylaş uzun uzun işlerle uğraşmanıza gerek yok. 

Öğrenmek istediğiniz farklı bir özellik veya bilgi var ise benimle paylaşabilirsiniz. El elden üstündür. 

Faydalı olmasını ümit ediyorum ve sevdikleriniz ile paylaşıp sorunlara çözüm bulmalarında sizde destekçi olursunuz diye düşünüyorum. 

Tekrar Görüşmek Üzere

Yorumlar

  1. Firmamız için çok katkılı oldu gerçekten. Bu bilgi için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım faydasını görmüşsünüzdür.

      Sil
  2. Erdem kültür sanat grubu olarak bize çok faydalı oldu teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım faydasını görmüşsünüzdür.

      Sil
  3. Tebrik ederim güzel buluş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder